lauantai 11. kesäkuuta 2016

Raskauskuulumisia


Viime päivät on kuluneet taas ihan hirmuisen nopeasti. Raskauden kanssa tuntuu, että jumittaisin paikallaan. Olo on ollut ihan samanlainen jo jonkin aikaa ja kaikkiin vaivoihin alkaa oikeastaan tottua. Mun on tosin helppo puhua, koska oon onneksi ainakin tähän asti selvinnyt tosi vähillä kolotuksilla. Oonkin kauhuissani lueskellut Facebookin vauvaryhmiä ja kaikkia mahdollisia ongelmia, mitä mulla voisi olla. Lisäksi oon kauhuissani siitä, että näillä viikoilla alkaa jo oikeasti syntyä lapsia ja se on ihan ok!

Jossain raskauspäissäni latasin kännykkäänkin sovelluksen, jossa on laskuri laskettuun aikaan. Eilen mokoma käski mun myös hemmotella itseäni, ja tänään onkin onneksi kampaaja-aika varattuna. Hiusten värjäämisestä raskausaikana kuulee monia mielipiteitä, mutta omani on jälleen kerran se maalaisjärjen käyttö. En vaan jaksa uskoa, että normaalista hiustenvärjäilystä voisi olla sen suurempia haittoja tässä muutenkin kemikaalientäyteisessä maailmassa. Tottakai vähemmän on aina parempi, mutta itse ainakin stressaan tätä kauheaa tyvikasvua jo sen verran, että luulisi sen olevan haitallisempaa :D



Jänniä juttuja tapahtuu myös ihan kotihommien saralla. Yhtäkkiä pyykinpesusta, yllättäen juuri vauvan vaatteiden pesusta, on tullut joku pyhä toimitus, jota odotan kuin kuuta nousevaa. Meillä hajosi pesukone joku aika sitten, joten pesutuvan varaileminen on aina oma hommansa. Lisäksi pakotin poikaystävän kaivamaan silityskamppeet varastosta. Oon nyt seitsemän vuotta asunut omillani, enkä kertaakaan ole silittänyt yhtään mitään. Eilen kuitenkin pyykinpesun jälkeen into piukeena silittelin jopa harsoja.. Mihinköhän tää homma vielä eskaloituu? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti