lauantai 28. toukokuuta 2016

Vauvablogi!

Pitkän vatvomisen jälkeen ajattelin herätellä tämän vanhan blogin henkiin! Ennenhän kirjottelin lähinnä treenailusta ja ruoasta (siitä blogin nimi), mutta nyt on vähän eri kuviot meneillään. Meille on nimittäin syntymässä heinäkuussa pieni prinsessa! <3

Havahduin yksi päivä siihen, että en ole dokumentoinut tätä suurta elämänvaihetta oikeastaan millään tavalla. Kahdet vatsakuvat olen ottanut  siinä kaikki. Jos joskus siis haluaisin muistella, millaista raskausaika oikein oli, ei mulla olisi mitään, minkä avulla tehdä sitä! En halua samaa tapahtuvan vauva-ajalle, joten päätin ratkaista ongelman blogin avulla. Tästä voi tulla mun päiväkirja! Toivottavasti innostun myös kuvailemaan paljon enemmän, kun on joku paikka, jonne kuvat voi syöttää.

Vaikka päässä pyörii suurimmaksi osaksi vauva-ajatuksia päivästä toiseen, oon edelleen toki kiinnostunut myös treenaamisesta ja hyvinvoinnista yleisestikin. Se siis tulee mitä luultavammin näkymään täällä bloginkin puolella. En oikeastaan halua sen suuremmin määritellä sitä, mistä kirjoitan: haluan vain paikan, johon purkaa kaikkea tätä jännää, ihanaa aikaa. 

Nyt alan metsästämään raskaus- ja vauva-aiheisa blogeja luettavaksi: jotenkin oon onnistunut hillitsemään itseni niiden selailussa aina tänne raskauden loppuvaiheeseen asti. Ensimmäinen eli vaikein postaus menee nyt julkaisuun, tästä se lähtee! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti